Catlins - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu Catlins - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu

Catlins

Door: marijkeben

03 November 2010 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Vandaag naar het zuidelijkste punt van het Zuidereiland geweest. We volgen nu de oostkust. Ook hier weer: een en al natuurschoon. We hebben zeehonden en –leeuwen gezien en zelfs een zeldzame pinguin. Hier zijn we helemaal weg van en woorden schieten te kort. De foto’s spreken voor zich.

• 04 November 2010 - 09:28

Ivo:

voorlopig laten we de huizen jacht voor wat het is. we hebben thuis het een en ander opgeknapt voor als we over een paar jaar weg gaan.
    binnen kort gaan we Japan boeken.
    groetjes en veel plezier nog de laatste anderhalve week

• 04 November 2010 - 09:37

Henri:

Goede avond voor jullie (als ik het goed heb).

Is het aftellen al begonnen ? Misschien moet je dat ook gewoon niet doen en totde laatste dag blijven genieten van al dat moois.

Speciaal voor Ben ....

Werder Bremen - Twente 0-2
    Auxerre - Ajax 2-1
    AC Milan - Real Madrid 2-2

Groeten Henri

• 04 November 2010 - 10:51

Nardie:

Hoi Pap en Mam,

hier is nog steeds alles hetzelfde, goed dus.
    Met jullie huis en Bea & Trix is ook alles goed.
    Willen jullie kijken of jullie iets moois, een klein houten beeldje ofzo, kunnen vinden voor in mn boekenkast?
    P.S ik heb mam een mail gestuurd.

X Nardie

• 04 November 2010 - 11:48

Bep:

Wat een mooie foto`s allemaal. Geniet er nog volop van want we zien aan je reisstatus dat jullie over 8 dagen alweer al dat moois achter je moet laten.

Groeten van je collega`s

• 04 November 2010 - 23:50

Margrit:

Hoi ben en marijke,

net thuis uit het ziekenhuis van ma. ik heb jullie een mail gestuurd. xxxx

• 05 November 2010 - 11:52

Nellie En Paul:

Wat het Sinterklaas-gebeuren betreft lig ik op schema.

We gaan 8 november op kraamvisite bij Danny.

Het werken op vrijdag begint al te wennen.

Harrie Mulisch is overleden.

Groetjes

• 07 November 2010 - 20:47

Bernadet En Dick:

hallo Ben en Marijke wat een gewldige reis maken jullie, en wat leuk dat we het zo allemaal kunnen volgen. hier is zo ver alles ok, met ma gaat het gelukkig weer wat beter,was wel schrikken.ik hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben en tot ziens.groetjes van ons allemaal.

• 07 November 2010 - 23:19

Bep En Jos:

Hoi Marijke en Ben,
    Even tijd om jullie te contacten.
    Het is even spannend geweest met Ma, maar nu gaat het weer wat beter.
    Vrijdag zijn Lindie,Joeye en Kimberlie bij Ma geweest. Ze was toen nog erg moe, maar ze kende ze wel. Jullie zullen wel geschrokken zijn.
    We wensen jullie nog fijne dagen daar. Maak nog maar mooie foto's en we hopen jullie spoedig weer te zien. Goeie reis voor straks en xxxxx van Bep en Jos.

• 08 November 2010 - 12:09

Nardie:

Hoi Pap en Mam,
    nog maar een paar daagjes dan zit jullie reis erop. volgens mij is het snel gegaan, maar hebben jullie toch een hoop gezien. Ik hoop dat er nog een paar mooie foto's komen en anders bekijken we ze als jullie thuis zijn.
    Lindie is vandaag jarig, in de klas hadden ze mooi versierd en ze gaat allemaal leuke dingen doen met de kinderen. Geniet nog van de laatste dagen in kiwi-land en tot snel.
    X Nardie