Al weer een poosje thuis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu Al weer een poosje thuis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu

Al weer een poosje thuis

Door: marijkeben

04 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

We kijken terug op de reis als een geweldige belevenis. Steeds als we de foto's terug kijken worden we weer heel erg blij.
Na onze terugkeer is het nog even een halve week beter gegaan en mocht ze naar huis. Maar daar kwam ze het bed niet meer af en kreeg steeds meer pijn. Het lichaam was op en had de kracht niet om haar beter te maken.
Ma is op 19 november overleden.

Een half jaar na ons bezoek in Christchurch is er weer een heftige aardbeving geweest. Verschillende gebouwen zijn onherstelbaar verwoest. Plekken in Christchurch die we hebben bezocht zijn nagenoeg onherkenbaar. Daar worden we een beetje verdrietig van. We leven mee met die lieve mensen daar en hopen dat ze de kracht vinden om de boel weer op te bouwen.

• 04 Oktober 2011 - 11:12

Margrit:

Lees net jullie eindverslag. Wat gaat een jaar toch snel. Ma ook alweer bijna een jaar niet meer bij ons , het lijkt nog zo kort, maar toch.. En jullie kijken natuurlijk alweer uit naar een volgende reis.

groetjes margrit xx