Big city - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu Big city - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu

Big city

Door: marijkeben

08 November 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vandaag wordt onze Lindie 27 jaar. Gefeliciteerd lieverd. We hebben al een lekker gebakje op je gegeten.

We rijden van Hanmer terug naar Christchurch. Onderweg stoppen we bij een luxe wijnhuis voor een bakkie met lekkers. Nog maar geen wijntje op de vroege ochtend!

We gaan wederom naar de botanische tuin en hebben nu alle tijd om te genieten van de bloemenpracht. We bezoeken ook de tropische kas, die de vorige keer niet open was.

Vervolgens lopen we wat door de stad. We willen een hotel boeken voor de laatste nacht omdat we denken dat we morgen de camper in moeten leveren. Wat blijkt: we hebben nog 2 dagen de camper. Als je zolang onderweg bent, heb je er soms geen idee meer van welke dag het is. Dus besluiten we 2 nachten op dezelfde camping in Christchurch te gaan staan en plannen te maken voor de laatste dagen.

We belanden op een camping waar de eigenaars een voorliefde hebben voor rozen. Ieder vrij stukje is beplant met rozen in alle kleuren en soorten. Een groter plezier kun je ons niet doen. We slapen goed hier.