Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van marijkeben - WaarBenJij.nu

Hanmer Springs

Door: marijkeben

07 November 2010 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Slecht geslapen. We hebben het zo koud gehad vannacht. Het heeft gevroren en er ligt sneeuw op de bergen, maar nu schijnt de zon.

De reden dat we naar Hanmer Springs willen is, omdat Kimberlie hier 6 weken als woofer (werken voor kost en onderdak) heeft gezeten. We wilden wel eens zien waar ze haar tijd heeft doorgebracht.

We bezoeken de hostel “le gite“ en ontmoeten de nederlandse Brenda en Geert die zich haar nog goed herinneren. Ze vertellen hoe het Kimberlie hier verging en vonden dat ze vooral goed kon schoonmaken. We zien wel dat het runnen van een hostel hard werken is. We mogen met de camper gratis op hun terrein staan. Maar we beluiten een kamer te nemen. Eindelijk een echt bed na 5 weken!

Hanmer Springs is een leuk plaatsje en het hele jaar in trek bij toeristen. 's Winters vanwege de wintersport en zomers voor het byken en wandelen. En beroemd om de hotpools. Daar gaan we dus naar toe. Later een lekkere wandeling en uit eten.
Kortom...een topdag, met schitterend weer.
En de berichten uit Nederland zijn nog steeds goed, gelukkig.

• 08 November 2010 - 22:26

Kimberlie:

Hey hey,
    Wat leuk dat jullie toch nog naar Hanmer Springs zijn gegaan. Echt zo apart dat jullie in hetzelfde hostel zitten als waar ik 3 jaar geleden een aantal weken heb gewerkt. Grappig om te horen dat Brenda&Geert er ook nog steeds zijn. Geniet nog van jullie laatste dagen daar, voor je het weet moet je alweer naar het koude nederland. Hier vriest het namelijk inmiddels ook overdag...
    x Kimberlie

• 09 November 2010 - 20:23

Ludo En Ans:

Als jullie het fijn vinden willen wij jullie wel van Schiphol ophalen. Aankomsttijd? Vluchtnummer? Welke vliegmaatschappij?
    Wij hebben Claudia ook zo vaak opgehaald,we weten de weg. Groetjes en goede reis terug.
    Ans

• 10 November 2010 - 21:47

Henri:

Hoi Marijke en Ben,

Fijn dat moeders weer een beetje is opgeknapt. Dat geeft jullie toch een iets beter en positiever gevoel bij de resterende dagen en bij het zien van al het moois .....

Speciaal voor Ben nog even de uitslagen van afgelopend weekend ....

Ajax - ADO 0-1 (ja echt)
    Graafschap - NEC 1-4
    Feyenoord - Roda 1-1
    Utrecht - PSV 1-2
    Twente - Excelsior 2-1

Nog veel plezier en alvast een fijne terugreis !

Groetjes Henri