Luxe dagje - Reisverslag uit Narooma, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Luxe dagje - Reisverslag uit Narooma, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Luxe dagje

11 Maart 2013 | Australië, Narooma

Verder langs de saffierkust richting Sydney. Van de brand is gelukkig niets meer te zien. Om de weg aan te leggen hebben ze hier op plaatsen dwars door de roze gemarmerde rotsen moeten hakken. De kleuren zijn prachtig in het ochtendlicht.

We rijden naar Tanthra en drinken koffie bij The Old Warf. Een hele grote houten steiger biedt plaats aan de vele vissers die een hengeltje willen uitgooien in het heldere water. Ook de kust is hier lekker ruig en rotsachtig.
Bos- en weide landschap wisselen we af met strand en zee. Tussendoor maken we wandelingetjes. Onderweg zien we vreemde heuveltjes tussen de bomen. We vermoeden dat het mierenheuvels zijn. Te klein voor termietenheuvels, maar hard als beton.
In dit gebied zien we ook pelikanen overvliegen. Grote lummels zijn het, met een vleugel spanwijdte van circa 2,5 meter. Kun je nagaan als deze wat laten vallen! De dieren hier blijven ons verbazen.
We overnachten in de buurt van Narooma op een supercamping. Ze hebben hier naast de standaard douches ook een ligbad. Hoe luxe wil je het hebben?

• 17 Maart 2013 - 09:24

Toos:

Hallo julliie,

Wat blijven de verhalen van jullie toch mooi en goed te volgen de manier waarop jullie alles
    Beleven.
    Fijn dat er geen branden zijn gekomen, daar moet je tochniet aan denken.
    Hier begint de lente heel voorzichtig op te krabbelen, maar de winter is zeeeeeeer hardnekkig.
    Jullie merken daar gelukkig niks van en kunnen straks naadloos overgaan naar het warmere seizoen.
    Blijf vooral genieten, neem alles goed in je op. Het blijft een levenslange herinnering.
    Groetjes en een dikke kus van Toos en Harry.

• 18 Maart 2013 - 16:31

Hermien& Ger:

Lieve Ben & Marijke. Wat hebben jullie toch al veel mooie dingen gezien . Ik denk dat deze vakantie jullie nog heel lang zal blijven heugen. Het min puntje is het ongelukje met de camper maar jullie konden wel verder gaan met jullie vakantie. Stiekem reis ik bij jullie mee in de camper maar ik vind het niet altijd even leuk de af gelegen wegen en het bijna alleen zijn op een camping. Maar goed het is jullie vakantie en niet de mijne want dan hadden we door nederland gereden. Geniet nog even van al het moois wat Australie jullie tebieden heeft en dan beginnen jullie zo alweer aan de terug reis. Behouden terug reis en wel thuis. Liefs van Hermien& Ger.

• 18 Maart 2013 - 18:47

Bep:

Hoi Marijke en Ben,

Geniet nog van jullie laatste week want volgende week begint het gewone dagelijkse leven weer.

Groetjes, collega Bep