Laatste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Laatste dag

21 Maart 2013 | Australië, Sydney

Dinsdag bezochten we o.a. het Australische museum.
Veel moeite gehad de opstapplaats voor de bus terug naar Wyatt te vinden.
Dus veel vragen-veel lopen-veel zoeken. (verhaal apart)

Woensdag de botanische tuin en omgeving.
De Chinese wijk in en eten bij mama Chan die nog alles op de traditionele manier maakt en haar deegballetjes precies afweegt.
's Avonds zitten praten met onze sympathieke host Wyatt. Die ons heeft verteld over "zijn China" en zijn werk als fotograaf. Dat is het leuke van in iemands huis logeren i.p.v. een hotel.

(Bij toeval ontdekt. Mensen over de hele wereld zetten hun te verhuren kamer(s) cq huis op een site: wimdu.nl in dit geval. Zo wordt vraag en aanbod bij elkaar gebracht. Heeft voor ons tegenwoordig de voorkeur boven een hotel)

Nu het zover is hebben we ook wel zin om te gaan. Weer naar de kids en aanhang en de rest wat ons aan Nederland bindt.
De koffers zijn gepakt. Niet alleen met vuile was maar ook vol met verhalen, waarvan we een deel op deze site met iedereen hebben gedeeld. Het is voor ons een avontuurlijke en onvergetelijke vakantie geworden.
De taxi staat voor.

Goodbye Australia, you were worth every penny of it!
And maybe, one day.............w'll be back

• 23 Maart 2013 - 10:57

Bep En Jos:

Hoi avonturiers, wat 'n spannende momenten meegemaakt de laatste dagen. We reisden weer met jullie mee, en dat is hardstikke gaaf. Ver weg en toch dichtbij. Het zit er weer op voor nu, maar ik denk dat dit niet jullie laatste reis naar Aussieland is. Jammer van de camper, maar misschien staat er straks nog 'n leuk bedrag op je rekening. We denken dat hij het eerst nog moet uitrekenen. Volgende keer maar een mannetje (beun de haas of zo) meenemen. We wensen jullie 'n fijne terugreis en tot ziens in Beers.
    Jos en Bep.