Rijden, rijden, rijden - Reisverslag uit Healesville, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Rijden, rijden, rijden - Reisverslag uit Healesville, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Rijden, rijden, rijden

06 Maart 2013 | Australië, Healesville

We zijn er samen uit en gaan naar de kust via de bergroute. Onderweg er naartoe nog even langs een informatiepunt voor tips over bezienswaardigheden langs de route.
Advies aldaar; niet de bergroute nemen. Dat betekent een en al kronkels en niet leuk voor de bijrijder.
Goed en wel op weg worden we door de politie een andere kant op gestuurd. Reden....? We vermoeden brand, gezien het aantal brandweerwagens dat we onderweg tegenkomen. De omleiding leidt ons door kleine dorpjes over "jawel" veel kronkelwegen en
hier en daar wegwerkzaamheden. Vermoedelijk rijden we zo'n 60 kilometer om, wat ons ruim anderhalf uur kost. Zo schiet het natuurlijk niet op.
We gaan overnachten in Healesville.

Alles heeft een reden denken we. Want als we lekker met een drankje onder een boom zitten, komen de mooiste vogels aanvliegen in allerlei bonte kleuren. Zie de foto's. Het is gewoon............ja.......overweldigend!
Na het eten gaan we een eindje wandelen en krijgen we het tweede cadeautje van deze dag. We zien namelijk kangoeroes. Eindelijk.......zo schattig, zo gelukkig.

• 08 Maart 2013 - 12:22

Roland:

Hoi Marijke en Ben. Wat klinkt het bekend! Oude herinneringen komen boven, ik wil ook en ben jaloers.... Geniet er van!! Gr. Roland

• 08 Maart 2013 - 15:16

Bep:

Hoi Marijke en Ben,
    Wat een enorme ervaringen doen jullie weer op. Wat een prachtige natuur heeft Australië.
    Blijf jullie actief volgen op de site en geniet nog van de rest van jullie reis. Groetjes collega Bep

• 08 Maart 2013 - 18:52

Roos En Geert:

Geweldig om jullie reisverslagen te lezen. Marijke; je kan alles zo smakelijk vertellen, zelfs als iets niet helemaal volgens verwachting gaat; je hebt je beroep gemist!! ;) Jullie zitten dan wel aan de andere kant v.d wereld, het is prachtig te lezen dat jullie van juist de kleine dingetjes zo intens kunnen genieten!! Schitterende foto's ook!! Geniet samen nog van jullie reis en van elkaar!!

• 08 Maart 2013 - 22:56

Toos:

Hallo luitjes,

Wat een leuk verslag, je ziet het voor je. Jullie samen in de camper tussen alle schoonheid en ook de verbrande aarde zoals wij wel eens zien op tv. Geniet nog maar lekker, na het redelijk mooie weer van deze week gaat het komende dagen weer opnieuw vriezen en sneeuwen, brrrrr. Tot horens en geniet ze ! Groetjes, toos en harry

• 08 Maart 2013 - 23:16

Bep:

Hoi Marijke en Ben,
    We hebben weer genoten van jullie leuke reisverslag. We zitten gewoon naast jullie in de camper.Ik zie het voor me als jullie over die stoffige wegen rijden, of door zo'n oude stad wandelen. 't Lijkt wel 'n western-film. Maar we genieten van alles wat jullie zo mooi vertellen. Hebben jullie nog meer verborgen talenten? Je zou zo 'n reisverslag in boekvorm kunnen uitbrengen. Spannend!!!
    Hier in ons kleine Holland hebben we even de zon gezien maar we krijgen weer ijzel en sneeuw in het weekend. Geniet van jullie verdere reis en laat ons ook lekker meegenieten. Lieve groeten van Bep en Jos.

• 10 Maart 2013 - 12:32

Ans En Han:

hoi

het ziet er weer goed uit daar en zeker het weer (korte broeken weer )
    hier kunnen we vandaag weer sneeuwballen gooien

veel lplezier

groet ans en Han

• 12 Maart 2013 - 08:58

Ger & Hermien:

Lieve Ben & Marijke. Wat hebben jullie toch weer een heerlijke vakantie. Alles wat in een vakantie moet zitten,zit er ook in bij jullie oa mooi weer,slechte wegen, geen verbindingen etc.maar jullie genieten volop van het mooie weer en wij weer van de winter. Het is vandaag zo koud -5 maar gevoels temperatuur-12 . Ger heeft Mijke vandaag naar school gebracht het is niet te doen om te fietsen. Britt ligt met de griep bij ons op de bank en wij snotteren er maar een beetje oplos. Wat verlangen wij naar het voorjaar. Wij wensen jullie nog een leuke tijd toe . Dikke knuffel van Ger & Hermien. Ook de groetjes van Britt xxxxxxx