Rustdag - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Rustdag

07 November 2015 | Australië, Cairns

Vandaag rustdag. Na de middag met de bus richting centrum van Airlie Beach gegaan. Daar was een vier dagen durend muziekfestival bezig. Er heerste een gezellige, bruisende sfeer en het was tamelijk druk. Het is een gemoedelijk stadje met veel jongelui. Vanaf ons terrasje was het heerlijk mensen kijken. Er was genoeg te zien. Ze trekken hier alles aan en doen niet zo aan mode. Alles kan; wijd of strak, kort of lang als het maar lekker zit. Ook met een maatje meer (en dat zijn er vele). En vooral bloot, veel bloot om de tatoeages, die hier bíjna iedereen heeft, te laten zien.
Via de boardwalk langs de kust liepen we terug naar de camping. Makkie, dachten we. Al met al nog een wandeling van 2 1/2 uur! Met een prachtige zonsondergang. Rustdag.........? Bijna!

• 10 November 2015 - 12:28

Henri :

Hoi Ben en Marijke,

Geweldig en indrukwekkend om te lezen wat jullie zien en beleven ! Genieten heeft zoiets geloof ik maar dan in hoofdletters geschreven ..... Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden van de voetbaluitslagen in NL ..... De belangrijkste noteringen ....

NEC - Sparta (beker) 4-0
    AZ - NEC 2-4
    NEC - De Graafschap 2-0

In de tussen tijd wint Feijenoord met 1-0 van Ajax in de beker (doelpunt in de 95e minuut) en spelen beide clubs 1-1 in de competitiewedstrijd van afgelopen zondag ! Dit weekend geen competitie voetbal door de interlandwedstrijden van Oranje tegen de EK deelnemers Wales en Duitsland .........

Geniet ze & groetjes ........ Henri

• 10 November 2015 - 20:03

Bep En Jos:

Hoi Marijke en Ben, eerst even jullie reisverslag gelezen. Zodat we weten waar jullie al geweest zijn en nu verblijven.
    Maar we zien dat jullie in een stukje paradijs zijn beland. 't Is weer schitterend om jullie te volgen. Alles is daar toch heel anders dan in Nederland. De natuur, de dieren en de blauwe zee. Jullie verslagen zijn heerlijk om te lezen, zo reizen we toch 'n beetje met jullie mee.
    Hier is het steeds prachtig herfstweer geweest. Jullie duiken in 'n blauwe zee, en wij zijn al bezig met Sint en ZWARTE PIET en surprises maken. Verder alles rustig hier.
    Geniet nog heel veel van deze mooie reis, wij genieten van jullie verslagen.
    Nog veel plezier en 'n dikke kus van Jos en Bep

• 12 November 2015 - 01:48

Henri bedankt voor de uitslagen. Je cluppie doet het goed! (Beter dan Vitesse? Ja toch, zeker)