Naar huis - Reisverslag uit Brisbane, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Brisbane, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Naar huis

18 November 2015 | Australië, Brisbane

We hebben nog een paar heerlijke dagen gehad in Brisbane, maar daarover vertellen we thuis. Maar aan deze reis, waar we met plezier op terugkijken, is nu een einde gekomen. We vertrekken op 19 november om 2:30 uur en komen op deze dag om 20:30 uur aan in Nederland na 27 uur vliegen. We vliegen namelijk met de tijd mee. In totaal hebben we bijna 2600 kilometer gereden en ons geen moment verveeld.

• 18 November 2015 - 11:13

Roos:

Lieve Ben en Marijke.

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie. Door alle foto's en verslagen heeft iedereen mee kunnen genieten.
    Wij wensen jullie een fijne en goede reis terug.

Groetjes;
    Roos en Geert

• 18 November 2015 - 13:31

Monique Hermens:

Hoi Marijke en Ben,

How time flies when you're having fun!

Ik heb in elk geval genoten van jullie verslagen en foto's en zo te zien en te lezen jullie ook.

Groetjes,
    Monique

• 20 November 2015 - 00:02

Hermien En Ger :

Lieve Ben en Marijke. Wij hopen dat jullie een goede terug reis hebben gehad en kunnen wennen aan het herfst weer hier. Er is veel gebeurd hier in europa in die tijd dat jullie weg waren. Maar geniet eerst maar van Kymara en de kinderen die jullie hebben moeten missen. We spreken elkaar nog. Xxx