naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

naar Brisbane

16 November 2015 | Australië, Brisbane

Vandaag weer een stralende dag. De camper is klaar om in te leveren en de reistassen zijn gepakt. Op naar de camper drop-off plaats in de buurt van het vliegveld. We moeten opletten dat we de juiste afslag nemen op de snelweg anders moeten we 150 dollar tol betalen. Het was even zoeken naar de bestemming, maar uiteindelijk is alles goed verlopen met het inleveren.
Vervolgens met de trein naar centrum Brisbane. Ook hier gaat dat niet vlekkeloos. Er stond een trein vast op een brug, dus dat betekende behoorlijke vertraging. Bij aankomst in Brisbane moesten we naar een busstation om onze reis te vervolgen. Een vriendelijke Aussie liep, in plaats van de weg te wijzen, de paar honderd meter met ons mee.
Volgens onze gegevens moesten we na 23 (niet te tellen) haltes uitstappen. De chauffeuse was niet bekend met onze bestemming, maar schakelde hulpmiddelen in om ons zo dicht mogelijk bij het logeeradres in Forest Lake af te zetten. En dat blijkt heel ver buiten Brisbane te liggen
Vroeg in de middag kwamen we aan bij het huis, gelegen aan een stille straat in een mooie buurt. Er is niemand thuis. Oeps! We dropten onze tassen in de achtertuin en gingen de buurt verkennen. Gelukkig is er een grote shopping-mall in de buurt, dus we vermaakten ons wel een paar uurtjes. We logeren in een fijn huis met een eigen badkamer, echt bed en aardige eigenaresse.