Botanic gardens - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Botanic gardens - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Botanic gardens

25 Oktober 2015 | Australië, Cairns

Vandaag naar de botanic gardens geweest. Met de bus. Dat was nog even een dingetje: doordat we aan de verkeerde kant van de weg bij de halte zaten hebben we de bus gemist en konden een uur later pas de volgende nemen. Blijft toch wennen dat links rijden hier.
De botanische tuin hier is geweldig mooi. Alles is extreem groot door het tropische klimaat. Wat wij als kamerplant hebben is hier een boom. We hebben onze ogen uitgekeken. De foto's spreken voor zich.
Dit is alweer de laatste nacht in het gasthuis. We hebben het goed gehad bij het bijzonder aardige jonge stel. Ze (hij ook) moeten hard werken. Een ding is duidelijk: de hitte is daarop van grote invloed. De mensen mijden de zon. Zonnebrandcrème factor 50 is hier de norm.

• 26 Oktober 2015 - 12:38

Ans En Ludo:

Prachtige foto's van exotische bloemen, planten en dieren. Jullie genieten nu al volop en er volgt natuurlijk nog veel meer. Documentaire gezien van Great Berrier Reef, adembenemend! Heel leuk om jullie weer te kunnen volgen via jullie reisverslag. Heel fijne reis verder toegewenst. Ik stap zo op de fiets, want wij hebben nu ook nog een paar mooie herfstdagen tegoed.
    Liefs van ons, Ans