Ayr - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Ayr - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Ayr

03 November 2015 | Australië, Cairns

En weer een nieuwe autodag.
We zijn door Townsville gereden en hebben daar Castle hill bezocht. Een indrukwekkende rode rots, die hoog boven de stad uittorent en op de top een uitstekend uitzicht geeft over de stad. Gaf ons een Spaans gevoel. (Niet benauwd hoor)
Ook door de botanische tuin gewandeld dat is altijd een oase van rust en schoonheid. Daar zagen we de hier bekende knalblauwe en groene vlinders. Moeilijk te fotograferen. Ze willen niet poseren.
De eindstop vandaag is Ayr. Daar kregen we een verrassing. Tijdens het eten, het was al donker, klom er een possum naast ons de boom in. Nadat Ben deze probeerde te fotograferen met flitslicht vluchtte het dier. Maar de verrassing was nog niet compleet. Later op de avond verscheen er naast ons weer een met.......aaahh...... een jonkie op de rug! Ze poseerden even. Een geluksmoment..........

• 04 November 2015 - 21:26

Hermien En Ger.:

Lieve Marijke en Ben. Zo te lezen vermaken jullie je goed daar met al het moois om jullie heen. De verslagen zijn leuk om te lezen wij reizen zo met jullie mee. Wij hopen dat het verder goed gaat met jullie en blijf schrijven en genieten van alles dan doen wij het ook van jullie berichten. Dikke kus van Ger en Hermien.

• 04 November 2015 - 22:26

Ronald:

Lekker genieten. Groet ronald.

• 05 November 2015 - 22:55

Wim En Riky:

Waar is die mooie foto van de opossum met jonkie dan? Snel uploaden aub en heel veel plezier! groetjes Wim en Riky

• 09 November 2015 - 11:53

Jos:

Mooi, dat is echt een subliem moment. Riky wel de bril opzetten !!! Jullie genieten met volle teugen, heerlijk. Zijn wel benieuwd naar het gehele overzicht straks. Heel veel plezier nog.