Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Cairns, Australië van marijkeben - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst

23 Oktober 2015 | Australië, Cairns

Vandaag is het eindelijk zo ver! We bebben alles goed voorbereid en kunnen vertrekken.
We zijn net op tijd op station Cuijk om de trein na te zwaaien die we eigelijk hadden zullen nemen. Nog ruimschoots op tijd zijn we op Schiphol. Wij wel! Maar het vliegtuig heeft vertraging........gelukkig heeft dit geen invloed op het verdere verloop van de reis.
De reis gaat van Amsterdam, met tussenstops in Dubai - Kuala Lumpur (verrassing, stond niet in de gegevens) en Melbourne, naar Cairns.
Op wat kleinigheidjes na: instapkaart kwijt, water over ons heen bij het landen omdat we voor de keuken zaten, verloopt de reis voorspoedig. Na 37 uur reizen zijn we op onze bestemming in Cairns. Of het paradijs.....? Lijkt er verdacht veel op!
We beseffen het nauwelijks, maar we staan aan de andere kant van de wereld!
Het is hier nu 23 oktober 11:00uur.
Na een frisse douche (je gaat toch een beetje ruiken na twee dagen) gaan we de omgeving verkennen. We zijn onder de indruk van de bloemenracht, bijzondere bomen en de zee. Maar na vier uur is het over.........en duiken ons bed in voor een klein middagdutje. Maar slapen uren aan een stuk.

• 23 Oktober 2015 - 18:59

Toos:

Hallo Marijke en Ben aan het andere eind van de wereld !
    Wat een ondernemend stel zijn jullie toch,,maar het zal ongetwijfeld de moeite waard zijn om al die schoonheid te kunnen zien.
    37 uur vliegen en wachten, maar dan zie je ook wat !
    We blijven jullie verslag lezen en van de bijgaande foto's genieten.
    Veel plezier en tot horens.
    Groetjes.
    Toos en Harry

• 23 Oktober 2015 - 22:10

Wim En Riky:

Leuk van jullie te horen. Wanneer halen jullie de camper op? Spannend. Zet maar veel foto's op de site. Trouwens we zien er maar 1. kennelijk iets fout gegaan? Geniet er maar lekker van. Wij blijven het lezen.
    Groetjes,
    Wim en Riky